Projektbeschreibung

Entscheiden Sie sich für eine Zusammenarbeit mit unserem Hause, sie hat entscheidende Vorteile für Sie.
Für folgende Aufgabe suchen wir einen freiberuflich tätigen IT-Spezialisten.

Ref.Nr.: 225974

Titel: Interim HR Manager (m/w/d)

Einsatzort: Brussels (Belgien)

Laufzeit: 21.10.2019 - 31.01.2020

Beschreibung: • You prepare the monthly payroll and manage the interface to our payroll provider • You implement, improve and maintain administrative HR processes • Furthermore, you ensure that all legal and regulatory requirements concerning our HR services are met by providing regular controls and rigorous attention to details. • Manage the HR team on a daily basis and motivate them to deliver efficiently • Advise the business on compensation and benefits and ensure correct rollout of the compensation review process • Be a true HR Ambassador towards the management team • Update and ensure all policies and procedures comply with local and group employment regulation, ensuring effective communication of these policies to the organization

Kenntnisse: • Minimum 8 years’ experience in a similar role, preferably in an international environment • Total proficiency in written and spoken French /Dutch and English is mandatory • Proven experience in the area of social legislation of Belgium, knowledge of social legislation for France, Luxemburg and The Netherlands is a plus • Experience in organizing social elections • Extensive experience in Compensation & Benefits including warrants & bonuses • Able to successfully meet deadlines and seamlessly execute tasks in a very fast-paced international environment • Able to be flexible and adapt to changing environments, strong sense of confidentiality • Capable to gain trust/commitment and build/maintain relationships Projectlanguage: English, French, Flemisch

Wir arbeiten deutschlandweit und besetzen die zeitkritischen und ressourcenknappen IT-Projekte unserer Kunden. Bei vielen unserer Kunden sind wir als Preferred Supplier gelistet oder haben Rahmenverträge abgeschlossen. Kundennähe, Effizienz und Qualität stehen bei uns an oberster Stelle. Unser Erfolg beruht auf Branchenkompetenz, breitgefächertem Know-How und Professionalität in der Umsetzung komplexer Aufgaben. Haben Sie Interesse? Dann senden Sie uns doch einfach Ihr persönliches Profil. Eventuell können wir auch über weitere aktuelle Projekte unserer Kunden sprechen. Wir würden uns über eine Antwort von Ihnen freuen.

Ihre Zusendung richten Sie bitte an: bewerbung@future-consulting.de